Taimin etusivu
   Kirjeenvaihto

Vertaistuki- ja keskustelupalsta

Vertaistuki- ja keskustelupalstan etusivu
Kirjoita uusi viesti
Vastaa tähän viestiin

2.12.2006 13:58

Vastaus viestiin: Tarkkailuluokalla

Akille!

Tuntuu varmasti nöyryyttävältä tuollainen suhtautuminen. Minusta työtoverini ovat kihisseet takanapäin vaikka niinkuin sanoit terveydentila ei kuulu heille. Minulle sanotaan, että he ovat "huolissaan" minusta. Itsestään he ovat huolissaan, eivät minusta, muuten he kävisivät minua katsomassa sairauslomallani. itsestään siinä mielessä, että olen liian suuri epävarmuustekijä ja he pelkäävät hommieni kaatuvan omaan niskaansa. (Tämä minun mielipiteeni siitä huolissaan olemisesta)

Itsestäni olen sitä mieltä, että nykyisessä työssä en saa jarruja päälle silloin kun on vauhti päällä. Mutta ei kai siellä kukaan ole osannut sitä seurata tai puuttua siihen, ja olen aika yksinäinen muutenkin työmaalla. No siinä mielessä se työtovereita informeeraava tilanne voisi olla hyvä. Mutta kyllä se silti tuntuu aralta tulla tämän asian kanssa esiin. Ehkä se vapauttaa. EI OLE

oikeesti mitään hävettävää.

Sekin on kurjaa jos verrataan johonkin toiseen samaa sairautta sairastavaan, jokainen on eri persoona ja jokaisella sairaus vaikuttaa omalla laillaan, mutta ehkä muuta tietoa tai kosketuspintaa ei ole.

Esimiehesi kysymys saattaa tuntua epäasialliselta, mutta ehkä se kuvaa vaan tilanteen tuomaa epävarmuutta hänelle. (uusi tilanne?)

Älä jää miettimään näitä liian pitkään, ole vaan reilusti oma itsesi ja tee hommasi omana itsenäsi Olet huipputyyppi siellä työpaikalla niinkuin muutenkin olet.

Tämä on varmasti osaltaan työnantajan epävarmuutta niinkuin uskon meidän kaikkien kohdalla olevan. Mutta ei silti heitetä pyyhettä kehään.

Jaksamista!

Punapiikkisinikukka

Vastaukset:
Tähän viestiin ei ole vielä vastauksia.

Tämän ketjun aiheena on:
- kaksisuuntainen mielialahäiriö

Vastaa tähän viestiin:

Vastauksen otsikko:

Vastaus:

Nimimerkki:

Ohjeet
   Artikkelit