|
Vastaus viestiin: Miten meni
Työterveyslääkäri ymmärsi
Työterveyslääkäri oli hyvin ymmärtävä. Keskustelu aloitettiin sillä että hän tuli selkäni taakse ja silitti, koska olin niin jännittynyt. (tärisin, sain kuumia-aaltoja yms.). Työterveyslääkärin mielestä on tärkeää että olen töissä, jos vain suinkin pystyn. Mutta hän lupasi pitää työpuhelintaan koko ajan mukana, jotta voin soittaa milloin vain, vaikka yöllä. Hän soitti konsultoivalle psykiatrille, joka lupasi ottaa vastaan minut ensi viikon tiistaina. Iltaisin otan 50 mg Ketipinoria ja 7,5 mg mirtazapiniä. Pieniä annoksia, mutta siitä on tarvittaessa helppo nostaa. Olen ollut kovin herkkä lääkkeille, siksi pienet annokset. Viime yön nukuin tosi huonosti, lääkkeistä huolimatta, mutta yritän päästä töihin iltavuoroon. Tänään olin psyk.polilla hoitajalla ja sinne vielä 4 kertaa jäljellä. Oli vaikea puhua hoitajan kanssa, koska minusta tuntuu ettei hän ota minua todesta. Mutta pieni valon pilkahdus näkyy tunnellin päässä, kun tiedän pääseväni uuden psykiatrin vastaanotolle. Minun on taas pakko jaksaa ensiviikkoon, koska silloin on uuden psykiatrin vastaanotto. Kirjoitan taas enemmän, kun jaksan. Suuret kiitokset teille jotka ajattelette minua ja olette kannustaneet jaksamaan eteenpäin.
Kaniini
Vastaukset: Miten jaksat?, Irmeli, 16.12.2009 Miten voit?, mimosa, 19.12.2009
Tämän ketjun aiheita ovat: - ahdistus - kaksisuuntainen mielialahäiriö
|