|
Vastaus viestiin: Heika, lääkkeet ja psykiatria nro 3
Rippuu maailmankuvasta
Minua hoiti alkuun täysin lääkkeisiin hurahtanut psykiatri. Lääkkeitä vaihdettiin lähes joka käynnillä, annoskoot olivat isoja. Uskon, että tämä lääkäri voi olla lääketeollisuuden esitaistelija. Vastaanotolla tuli sellainen olo, että minä olen lihatiskillä olevaa jauhelihaa, jota kylmä lihamestari katselee.
Olen tunnustava kristitty, so. uskon, että noin 2000 vuotta sitten Jerusalemin ulkopuolella ristille naulittu Jeesus oli ja on Jumalan Poika. Koska Jeesus eli synnittömän elämän, Hänen kuolemansa oli uhri kaikkien ihmisten puolesta. Todiste synnittömyydestä on se, että Jumala herätti Hänet kuolleista 3. päivänä. Kun kuolen uskossa, nousen myös kuolleista Jeesuksen ansiosta.
Sain konkreettisen rukousvastauksen, kun pääsin sairaalahoitojakson jälkeen erittäin arvostetulle psykiatrille.
Hänen tapansa toimia on toinen. Jo ensimmäisellä käynnillä hän kummasteli miksi on näin paljon lääkkeitä. Sitten hän ihmetteli miksei ole haettu erityiskorvattavuutta. Hänen tapansa toimia on se, että koen että olen ihminen. Lääkkeitä vain sen mitä tarvii.
Ko. psykiatri jakaa saman kristillisen vakaumuksen. "Sattumaa" ? Ja pöh, minulla sattumia ei ole edes sopassa.
pipo-waldo
Vastaukset: Vastaus pipo-waldolle, Heika, 6.3.2010
Tämän ketjun aiheena on: - lääkkeet
|