Taimin etusivu
   Kirjeenvaihto

Vertaistuki- ja keskustelupalsta

Vertaistuki- ja keskustelupalstan etusivu
Kirjoita uusi viesti
Vastaa tähän viestiin

8.3.2010 19:20

Yksinäisyys

lyö päälle kuin nyrkillä iskisi naamaan...niin pahalta tuntuu....lapset lähtivät isälleen ja onneksi lähtivät iloisin mielin, mutta samassa vyöryi ylleni paha olo : ( (

olen kirjoitellut aiemmin tänne ja kuten teksteistä varmaan kuvastui, olo on mennyt heikun keikun ja vinksin vonksin....elikkäs kovasti heiluen...

luulen että sairaalaanmeno-kehoitukset ovat olleet usein paikallaan tämän monen viikon aikana (niitä on tullut täällä, ystäviltä sekä exältä....mm.), mutta vaikka kovasti sairaalan puolesta puhunkin, olen jänistänyt ja välttänyt suljetulle menon...en tiedä onko edes viisasta sellainen...siis heilua täällä yksin, tuhlata kaikki rahat, raivota välistä kuin mikäkin päätön tai yrittää viiltää pahaa oloa pois tms....muuta yhtä hullua...?!

mutta kuten aiemminkin monasti, paha olo loppuu joskus (ehkä jo tunninkin päästä) ja hypo, ihana hypo iskee päälle...tai siis ihana jos ei oteta keskittymisvaikeuksia, levottomuutta, pelkoja jne...mukaan...eli vain perhosia mahassa... (saatika sitten unohtamatta sitä rahan tuhlausta)

tänään ollut hyvä päivä...minusta tasainen ja loistava jopa...mutta nyt tuntuu taas toivottomalta...siis yksinjäämisen takia...tai paha olo on ollut varmaan mukana, taka-alalla koko ajan, mutta nyt se vain puskee esille: ( perhana, en siis ollutkaan voiton puolella vielä...tai voitto on siis sekarin loppuminen!!!!!

viime yö meni torkahtelu-unilla..elikkäs ei millään unilla voisiko sanoa ja se oli sitten piiiiiitttkä yö!

en tiedä, mutta tuo 25mg ketipinoria ei tunnu auttavan uniini...pitäisikö kokeilla sitten ylempää annosta?! jaa,a...hakusessa tuntuu olevan taas tämän kynäilijän elämä ja uni....jestas sentään nainen!!!!!!!

mutta silti tuntuu että olen liian terve vieläkin sairaalaan...en tajua, miksi???? olenko niin sairas, etten tunnista että olen sairas...vai onko omat tunteeni oikeassa? plääh! väsyttävää miettiä!

tiedän, joidenkin mielestä jaarittelua ja mars sairaalaan, mutta oma järki pistää kapinoiden...tai ovatko sitten tunteet...

kiitos kuitenkin teille, jotka jaksoitte lukea :)

hyvää iltaa kaikille ja parempaa yötä!!!!tänne ja sinne!!!!

"hei me heilutaan taas, mutta ei me kaaduta..."

väsynyt äippä

Vastaukset:
Nyt sitten päätin että sairaalaan..., väsynyt äippä, 9.3.2010
->Tsemppiä sinulle, butt3rfly, 9.3.2010
->Hyvä!, pipo-waldo, 10.3.2010
->Oikein, kimi, 13.3.2010

Tämän ketjun aiheena on:
- kaksisuuntainen mielialahäiriö

Vastaa tähän viestiin:

Vastauksen otsikko:

Vastaus: